انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

با سلام خدمت همه دوستان و سروران گرامی . سالهاست که عده ای از فارغ التحصیلان دبیرستان جمعی از دوستان و اکثر معلمین را یافته اند و سالانه حدود سه گردهمائی جهت تجدید دیدار و یادآوری خاطرات و گپ و گفتگو و قیل و قال و قرار و مدار باهم دارند . هسته اولیه این تجمع که اکنون به شناسائی بیش از 390 نفر انجامیده با ده نفر از دانش آموختگان سال 50 شروع شده ، امید است به همت شما به تمام فارغ التحصیلان دکتر نصیری دسترسی پیدا کنیم . با آرزوی موفقیت برای همه شما رئیس دانا

بایگانی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

به نام خداوند جان و خرد

سلام

انشالله روز چهارشنبه مورخ 93/07/30 از ساعت 17:30 در مجتمع آب نیرو بزرگراه مدرس تقاطع الهیه خ بیدار کوچه صفری  همراه با معلمین عزیز برای تجدید دیدار و یادآوری خاطرات دور هم جمع خواهیم شد .

دوستانی که نیت تشریف فرمائی دارند و حق عضویت سالانه را پرداخت نکرده اند حتما تا سه روز قبل از جلسه حق عضویت سالانه 60000 تومانی و یا هزینه شخصی خود برای تک جلسه ( مبلغ 20000 تومان ) را به کارت شماره  1976 9406 1410 6362 به نام جناب علیمددی مدیریت مالی اعضای انجمن واریز و مراتب پرداخت خود را از طریق تلفن 09121062775 و یا پیام با ذکر نام و کد رهگیری به ایشان اطلاع دهند تا  تا امار را برای تدارک پذیرائی داشته باشیم { ما بدون داشتن آمار شرکت کننده ها با مشگلات عدیده ای مواجه می شویم } . تشکر


  دوستانی که مطلب خاصی در مورد بهتربرگزار شدن جلسه دارند با ارائه متن و یا نوشتن پیشنهاد خود در قسمت نظر همین پست

  و با ذکر میزان مشارکت خود هماهنگی لازم را برقرار کنند

 { امکان پارک ماشین درمحوطه مجتمع هماهنگ شده}

==========================================

دوستان محبت کنند اطلاعات شخصی خود را طبق فرمت خواسته شده در مطلب ثبت نام و یا تصحیح اطلاعات افراد اعلان فرمایند.

_______________________________________________________________________

 ۱ -  از دوستانی که تلفن داریم با پیام تاریخ و محل جلسه توسط خانم حسینی باتلفن 09303892918 اطلاع رسانی خواهد شد -  ولیشما هم بد نیست همکلاسی های نزدیک خود را یادآوری کنید و هماهنگی لازم را با جناب علیمددی انجام دهید.


۲ -  در جریان هستید که در طول این سالها صندوق قرض الحسنه جهت همراهی و رفع مشگل محدود گروه به همت معلم دوست داشتنی جناب علی آبادی و تنی چند از دوستان تشکیل و اداره می شود - وجوه پرداختی شما در حساب شما ثبت می شود و هر زمان که اراده کنید به جنابعالی مسترد می گردد - لیکن برای پربار شدن توان این صندوق از جنابعالی درخواست می شود تا نهایت سعی خود را بکار گیرید . پیشاپیش از همراهی جنابعالی در کمک و همراهی با این صندوق سپاسگزاری می کنیم . { هیئت اداره کننده این صندوق مقرر کرده تا هر فرد از اعضا برای خود و یا شخصی که معرفی می کند حد اکثر تا 8 برابر موجودی خود تا سقف حد اکثر 3 میلیون تومان از امکانات صندوق بصورت قرض الحسنه با ارائه چک استفاده کند } .


۳ - ( شرمنده یادآوری این بخش )  در حد وسع سعی می شود جلسات در مکان مناسب و با بهترین شرایط ممکن و با کمترین هزینه منعقد گردد .  دوستان هزینه شخصی برگزاری جلسه را که سعی شده حداقل ممکن باشد اگر در جلسات قبل ویا جلسه فعلی پرداخت نکرده اند به جناب علیمددی پرداخت نمایند .

۴ - از همراهی دوستانی که می توانند مکان بهتری را جهت برگزاری جلسات آتی معرفی کنند و در برگزاری بهتر جلسات مساعدت و کمک نمایند استقبال می کنیم .

5 - به همکاری دوستیکه به همراه لب تاب بتواند درامر

حضور و غیاب و نگهداری حساب صندوق به ما یاری دهد

شدیدا نیازمندیم - امید است دوستان همراهی نمایند .
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۳ ، ۲۰:۱۳
محمد علی رئیس دانا