انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

با سلام خدمت همه دوستان و سروران گرامی . سالهاست که عده ای از فارغ التحصیلان دبیرستان جمعی از دوستان و اکثر معلمین را یافته اند و سالانه حدود سه گردهمائی جهت تجدید دیدار و یادآوری خاطرات و گپ و گفتگو و قیل و قال و قرار و مدار باهم دارند . هسته اولیه این تجمع که اکنون به شناسائی بیش از 390 نفر انجامیده با ده نفر از دانش آموختگان سال 50 شروع شده ، امید است به همت شما به تمام فارغ التحصیلان دکتر نصیری دسترسی پیدا کنیم . با آرزوی موفقیت برای همه شما رئیس دانا

بایگانی

من افتخار می کنم

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ق.ظ

من افتخار می کنم که در دبیرستان دکتر نصیری درس خوانده ام
من افتخار می کنم که مدیر دبیرستانم مرحوم قوام الدین حبیبی بوده
من افتخار می کنم که معلم هندسه ام مرحوم قلی زاده بوده { کسی که روز 16 آذر در صحنه بوده }
من افتخار می کنم معلم فقهم دکتر قاسمی بوده
من افتخار می کنم مثلثات را با آقای امینی علی آبادی گذراندم { کسی که همزمان در دبیرستان البرز و هدف هم تدریس می کرد و برای ما بیشتر مایه می گذاشت }
من افتخار می کنم علوم طبیعی را با استاد معمارتدبیری گذراندم
من افتخار می کنم که فیزیک و مکانیک را نزد جناب حسن زاده آموختم
من افتخار می کنم که معلم ادبیاتم مرحوم دکتر سمیع صمیمی بوده
من افتخار می کنم که ترسیمی رقومی را در محضر دکتر سیاسی یاد گرفتم و نمره امتحان نهائیم بیست شد - من افتخار می کنم که معلم آنروز من الان در دانشگاه تدریس می کند
من افتخار می کنم تاریخ را با جناب بزرگوار مومنی و جغرافی را با جناب بیرجانیان گذراندم
من افتخار می کنم که کتابدار آن موقع دبیرستانم الان تحصیلات عالیه دارد { جناب داوود زاده را می گویم }
 من افتخار می کنم که همشاگردیم جناب عباس صفدری بوده و به قول مرحوم فرحبخش ریاضی را به زبان انگلیسی تدریس می کرده
من افتخار می کنم که خدمتگزار دبیرستانم جناب فاضلی تا مقام رئیس دفتری وزیر آموزش و پرورش ( جناب نجفی ) پیشرفت کرد
 من افتخار می کنم به تمامی بقیه معلمین عزیزم که نام نبردم
من افتخار می کنم که با سه وزیر آموزش و پرورش هم دبیرستانی بوده ام { مرحوم شهید رجائی - جناب حاجی و جناب دکتر فانی عزیز }
من افتخار می کنم که با تک تک نامبرده ها به همراه تعداد زیادی از فارغ التحصیلان که به شکر خدا اکثریت به مدارج بالای علمی و مملکتی رسیده اند هنوز نشست و برخواست داریم

من افتخار می کنم که یک ایرانیم
من افتخار می کنم دو دوره به سید محمد خاتمی رای دادم { سردار واقعی سازندگی مادی و معنوی ایران ایشان هستند }

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
محمد علی رئیس دانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی