انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

با سلام خدمت همه دوستان و سروران گرامی . سالهاست که عده ای از فارغ التحصیلان دبیرستان جمعی از دوستان و اکثر معلمین را یافته اند و سالانه حدود سه گردهمائی جهت تجدید دیدار و یادآوری خاطرات و گپ و گفتگو و قیل و قال و قرار و مدار باهم دارند . هسته اولیه این تجمع که اکنون به شناسائی بیش از 390 نفر انجامیده با ده نفر از دانش آموختگان سال 50 شروع شده ، امید است به همت شما به تمام فارغ التحصیلان دکتر نصیری دسترسی پیدا کنیم . با آرزوی موفقیت برای همه شما رئیس دانا

بایگانی

به نام خداوند جان و خرد

سلام

انشالله روز چهارشنبه مورخ 93/07/30 از ساعت 17:30 در مجتمع آب نیرو بزرگراه مدرس تقاطع الهیه خ بیدار کوچه صفری  همراه با معلمین عزیز برای تجدید دیدار و یادآوری خاطرات دور هم جمع خواهیم شد .

دوستانی که نیت تشریف فرمائی دارند و حق عضویت سالانه را پرداخت نکرده اند حتما تا سه روز قبل از جلسه حق عضویت سالانه 60000 تومانی و یا هزینه شخصی خود برای تک جلسه ( مبلغ 20000 تومان ) را به کارت شماره  1976 9406 1410 6362 به نام جناب علیمددی مدیریت مالی اعضای انجمن واریز و مراتب پرداخت خود را از طریق تلفن 09121062775 و یا پیام با ذکر نام و کد رهگیری به ایشان اطلاع دهند تا  تا امار را برای تدارک پذیرائی داشته باشیم { ما بدون داشتن آمار شرکت کننده ها با مشگلات عدیده ای مواجه می شویم } . تشکر


  دوستانی که مطلب خاصی در مورد بهتربرگزار شدن جلسه دارند با ارائه متن و یا نوشتن پیشنهاد خود در قسمت نظر همین پست

  و با ذکر میزان مشارکت خود هماهنگی لازم را برقرار کنند

 { امکان پارک ماشین درمحوطه مجتمع هماهنگ شده}

==========================================

دوستان محبت کنند اطلاعات شخصی خود را طبق فرمت خواسته شده در مطلب ثبت نام و یا تصحیح اطلاعات افراد اعلان فرمایند.

_______________________________________________________________________

 ۱ -  از دوستانی که تلفن داریم با پیام تاریخ و محل جلسه توسط خانم حسینی باتلفن 09303892918 اطلاع رسانی خواهد شد -  ولیشما هم بد نیست همکلاسی های نزدیک خود را یادآوری کنید و هماهنگی لازم را با جناب علیمددی انجام دهید.


۲ -  در جریان هستید که در طول این سالها صندوق قرض الحسنه جهت همراهی و رفع مشگل محدود گروه به همت معلم دوست داشتنی جناب علی آبادی و تنی چند از دوستان تشکیل و اداره می شود - وجوه پرداختی شما در حساب شما ثبت می شود و هر زمان که اراده کنید به جنابعالی مسترد می گردد - لیکن برای پربار شدن توان این صندوق از جنابعالی درخواست می شود تا نهایت سعی خود را بکار گیرید . پیشاپیش از همراهی جنابعالی در کمک و همراهی با این صندوق سپاسگزاری می کنیم . { هیئت اداره کننده این صندوق مقرر کرده تا هر فرد از اعضا برای خود و یا شخصی که معرفی می کند حد اکثر تا 8 برابر موجودی خود تا سقف حد اکثر 3 میلیون تومان از امکانات صندوق بصورت قرض الحسنه با ارائه چک استفاده کند } .


۳ - ( شرمنده یادآوری این بخش )  در حد وسع سعی می شود جلسات در مکان مناسب و با بهترین شرایط ممکن و با کمترین هزینه منعقد گردد .  دوستان هزینه شخصی برگزاری جلسه را که سعی شده حداقل ممکن باشد اگر در جلسات قبل ویا جلسه فعلی پرداخت نکرده اند به جناب علیمددی پرداخت نمایند .

۴ - از همراهی دوستانی که می توانند مکان بهتری را جهت برگزاری جلسات آتی معرفی کنند و در برگزاری بهتر جلسات مساعدت و کمک نمایند استقبال می کنیم .

5 - به همکاری دوستیکه به همراه لب تاب بتواند درامر

حضور و غیاب و نگهداری حساب صندوق به ما یاری دهد

شدیدا نیازمندیم - امید است دوستان همراهی نمایند .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۳
محمد علی رئیس دانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی