انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

با سلام خدمت همه دوستان و سروران گرامی . سالهاست که عده ای از فارغ التحصیلان دبیرستان جمعی از دوستان و اکثر معلمین را یافته اند و سالانه حدود سه گردهمائی جهت تجدید دیدار و یادآوری خاطرات و گپ و گفتگو و قیل و قال و قرار و مدار باهم دارند . هسته اولیه این تجمع که اکنون به شناسائی بیش از 390 نفر انجامیده با ده نفر از دانش آموختگان سال 50 شروع شده ، امید است به همت شما به تمام فارغ التحصیلان دکتر نصیری دسترسی پیدا کنیم . با آرزوی موفقیت برای همه شما رئیس دانا

بایگانی

سلام

متاسفانه جلسه متداول بهمن ماه امسال بنا بر نبود متولی برقرار نشد .

بنده به سهم خودم از تضعیف تجمع ها نگران و متاسفم . ( در تشکیلات جدید بنده فقط نقش بازرس را دارم - آنهم بازرسی که در طول دو سال آخیر حتی یک گزارش هم دریافت نکرده ام )

حتی اداره این وب لاگ هم قرار بود بعهده هیئت مدیره قرار بگیرد و بنده دیگر مطلب نزنم ( متاسفانه هنوز کسی را برای اداره آن معرفی نکرده اند )

بنابراین این مطلب من یک نوع تخلف است ( بعلت دلسوزی ای که برای این تجمع دارم بعد از مدتها سکوت اینکار را کردم ) .

بار های متعدد در نوشته های این وب لاگ و جلسات بنده از دوستان طلب یاری و همکاری نموده ام تا جلسات پر رونقتر برقرار شود - متاسفانه کسی مردانه پا پیش نگذاشته ( این جمع نیاز مبرم به حد اقل دو دوستی دارد که مسلح به لب تاب بوده - یکی کارهای حسابداری و دیگری کارهای حضور و غیاب و جمع آوری هزینه جلسات را بعهده بگیرند )

بعد از گله گذاری فوق

                         چندین سال است که در تعطیلات نوروز بنا بر پیشنهاد و اقدام بنده به نوبت به دیدار یکی از سروران معلمین عزیز می رویم و عرض احترامی بدینوسیله بجا می آوریم و تجدید دیداری هم صورت می گیرد ( معمولا یک بعد از ظهر در هفته دوم عید )

امسال به احتمال قوی هم به دیدار استاد علی آبادی خواهیم رفت و هم بنا بر نوبت به دیدار جناب مهندس سیاسی

دوستانی که تمایل دارند در جلسه مورد نظر حضور یابند لطفا اسم و شماره تماس خود را در قسمت نظر همین مطلب مرقوم نمایند .

دوستانی هم که می توانند در دو زمینه مطرح شده و موارد دیگر جمع را یاری نمایند لطفا پا پیش گذاشته و اعلان آمادگی نمایند .

بازدید دوستان انجمن از وب محدود است - بنا بر این دوستانی که مطلب را مشاهده کردند لطفا به دوستان دیگر خود اطلاع رسانی فرمایند - چون امکان دعوت عمومی برای این دیدار میسر و معقول نیست .

با عذر خواهی از هیئت مدیره و تشکر از تمامی دوستان و معلمین عزیز 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1-1-94 : مقرر شد روز یکشنبه 9 فروردین 4 بعد از ظهر به دیدار استاد علی آبادی برویم -- دوستانی که تمایل به این دیدار دارند با بنده هماهنگی فرمایند .

--------------------------------------

جلسه با اعلان عمومی  در وب لاگ و تماس مستقیم و پیام به یک جمع 80 نفری و با حضور ده نفر بر گزار شد و تجدید دیدار صورت گرفت . عکسی از این دیدار در تاپیک مرور خاطرات قرار گرفت .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۵
محمد علی رئیس دانا

نظرات  (۱)

۱۶ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۱۹ محمود ساریخانی
جناب آقای رئیس دانا 
با سلام و احترام
سال نو را به جنابعالی و تمامی فارغ التحصیلان و بخصوص اساتید عزیز و معلمین بزرگوار دبیرستان دکتر نصیری تبریک و شادباش عرض می نمایم و برای تمامی درگذشتگان از این جمع آرزوی عنایات و رحمت الهی را دارم . از اینکه تلاشهای مستمر و بی وقفه جنابعالی همچنان موجب برقراری این وبلاگ گردیده کمال قدر دانی و امتنان را دارم و دو بیتی زیر را برای سپاسگزاری و عرض تشکر به شماتقدیم می کنم .
ازلطف توهیچ بنده نومید نشد      مقبول توجزمقبل جاوید نشد
مهرت بکدام ذره پیوست دمی     کان ذره به ازهزار خورشید نشد    "ابوسعید ابوالخیر"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی