انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . اطلاعات و اخبار دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری + خاطرات + مقالات . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

انجمن دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری

با سلام خدمت همه دوستان و سروران گرامی . سالهاست که عده ای از فارغ التحصیلان دبیرستان جمعی از دوستان و اکثر معلمین را یافته اند و سالانه حدود سه گردهمائی جهت تجدید دیدار و یادآوری خاطرات و گپ و گفتگو و قیل و قال و قرار و مدار باهم دارند . هسته اولیه این تجمع که اکنون به شناسائی بیش از 390 نفر انجامیده با ده نفر از دانش آموختگان سال 50 شروع شده ، امید است به همت شما به تمام فارغ التحصیلان دکتر نصیری دسترسی پیدا کنیم . با آرزوی موفقیت برای همه شما رئیس دانا

بایگانی

مورد توجه دوستان

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

سلامی به گرمی 50 ساله { بنده ورودی سال 44 به دبیرستان دکتر نصیری هستم } .

دوستان زیادی پیغام های خصوصی می گذارند -- در صورتیکه مثلا خواهان آدرس یا تلفن فلان دوستشان هستند -- بنده هم از اون دوست مورد نظر ردی ندارم -- متاسفانه پیغام متقاضی را هم بعلت انتخاب تیک خصوصی امکان عمومی کردنش را ندارم --- تا حد اقل اگر دیگر دوستان می توانند کمکی برای درخواست کننده باشند با وی همیاری کنند .


مطلب دوم : این وب مجهز به نمایش عکس که یک سبقه قدیمی تر هم ( اونجا عکسها پایدار نبود )  یدک می کشد تا سه سال پیش { بعد از فوت دوست و همکلاسی گرامیم جناب آراسته فرد } مرجع ارتباط بین دوستان بود .

با فوت ایشان بیش از 30 جلسه خصوصی برگزار شد تا حداقل یک حسابدار جای خالی ایشانرا پر کند -- حاصل جلسات تعریف و منصوب شدن چارت مدیریتی و معاونت و حسابدار و هیئت مدیره شد { در تشکیلات چارت شده به بنده حقیر پست بازرس را دادند -- از آن تاریخ تا مدتهای مدید از رئیس هیئت مدیره و مدیریت حسابها مکرر در مکرر گزارش کار برای بازرسی خواستم -- اگر این گزارش ها بدست شما ها رسیده ؟؟؟؟ به بنده هم بدهید تا بخوانم -- بنا براین عملا پست انتصابی بنده هم پوچ و بی معنی بوده -- بنا بر همین سیکل رفتار می دانید و می بینید که حدود 2.5 سال است که از اداره تشکیلات ( حدود سیزده سال اداره تشکیلات اعضای دبیران و فارغ التحصیلان دبیرستان دکتر نصیری با بنده بود -- و  تنها فردی که همواره یاور بود جناب سرهنگ پشنگ پور بودند که صمیمانه از ایشان قدردانی کرده و می کنم ) کناره گیری کرده ام .


ناگفته نماند بنده بعد از حدود  5 سال از شکل گرفتن این گروه توفیق پیوستن به انجمن را پیدا کردم و از این توفیق بسیار خوشحال شده و هستم .

در همان اولین جلسه از پیشکسوتان و مجریان این جلسات بنوبه خودم بسیار تشکر کردم و ابراز همکاری نمودم -- در آن جلسه مرحوم آراسته فرد یک لیست 24 نفره دست نویس به بنده تحویل داد ( به یادگار از ایشان هنوز دارمش ) -- از دومین جلسه حضورم به بعد همکاری تنگا تنگ با دوستان را شروع کردم و احتمالا از سومین جلسه حضورم به بعد اداره جلسات را بعهده گرفته و جلسات را بجای یک رستوران خصوصی مدتها در یک باشگاه نیمه خصوصی وابسته به جهاد ( در پونک ) وسیعتر و ارزانتر و مدتها هم در باشگاه معلمان منطقه 8 و .... برگزار نمودم و . . .

من روزی که تشکیلات جدید شکل گرفت یک لیست کامپیوتری و سورت شده 394 نفره را تحویل دادم ( در تمامی این سیزده سال هم بعد از هر جلسه فورا افراد جدید را به لیست اضافه می کردم و لیست را بروز رسانی می کردم و از اعضا هرکه درخواست می کرد فایل اکسل اعضا را در اختیارش می گذاشتم ) در این 2.5 سال اخیر بار ها خودم تمایل داشته ام از آخرین لیست های اعضائ داشته باشم -- اگر دست شما رسیده ؟؟؟ برای منهم بفرستید !


در ضمن در همان جلسه بنده را هم از مطلب زدن در وبلاگ ایجاد شده توسط خودم منع کردند { که بیش از 2 سال رعایت فرمانبرداری از دستور کردم }

اخیرا در وبلاگ مطالبی که در ارتباط با معلم - دانش آموز و آموزش و پرورش می باشد را برای دل خودم نشر می دهم .

در همین فاصله دوستانی بوده اند که نظراتی بصورت عمومی نوشته اند که در همان تاپیک هویدایش کرده ام ( تاقبل از این اتفاق ها مشخصات افراد جدید را در لیست سال فارغ التحصیلیشان انتقال می دادم -- از بعد از منع شدن - فقط نظرات عمومی را در همان تاپیک رونمائی می کنم ) .

لیکن بعلت محدودیت های وبلاگ  رو نمائی نظراتی که بصورت خصوصی تیک می خورند مقدور نیست . دوستانی که تمایل دارند پیامشان در روئیت همگان قرار گیرد این نکته را رعایت کنند .

این مطلب نه بابت گله مندی از تیم مدیریتی جدید { که همواره بعد از هر جلسه از تک تکشان تشکر نموده ام } - بلکه برای گوشزد به دوستان برای نشر عمومی نظراتشان تحریر شد .


به امید روزی که تمامی دوستان و معلمین عزیز زحمت کشیده در دبیرستان دکتر نصیری شناسائی و گرد هم جمع شوند .

و تشکر از تیمی که مدیریت جلسات را در این 2.5 سال و سالهای آتی بعهده داشته و خواهند داشت .

دوستدار همگی شما رئیس دانا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۵
محمد علی رئیس دانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی